19.07.2012

77 6-7-8 Pedal Programı ( Usko - 1299 ) (Link güncel indir!)

                                                             Usko Pedal Programı !                                                               ÇOK SERİ BASAR
                                                                   6 - 7 - 8 


                                Programın Açıklaması ;

  • 6-7-8 Seri Tuş Basar
  • Klavye Kilitlemez
  • Bilgisayarınız'ın İşlemcisi Yüksek İse Minör İstediğiniz Gibi Gider.

  • CTRL ' İLE AKTİF, LSHift İLE Kapanır.
    İndirmek İçin;

77 yorum:

  1. Usko pvp oynuyorum çok işime yarıyor sağolun. bunun 7-8 'i varsa birde seri r. yüklerseniz sevinirim

    YanıtlaSil
  2. ağam ben oyuna girerken acıyorum pedal programını usko oynuyorum oyundan atıyo hemen actıgım gibi hile algılandı felan diyo ? anlamadım bi cözüm bulsan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sadece Programı çalıştırdığınızdamı dedi ? yoksa MSN,İnt Exp, Koxp v.b programlar açıkmıydı ?

      Normalde; sadece pedal programı aktif iken öyle bir sorunla karşılaşmadım şahsen. Uskonun olduğu bilgisayar görürsem "Hile Algılandı" problemini çözmeye çalışacağım

      Sil
  3. Soachs v34 Geçiyomu kardeşim ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Server'a göre değişir. denemeden zarar gelmez :)

      Sil
  4. yanlış yazmışım pardon pvp oynuyorum turkko.net oyuna giriyorum tam star'ta Basıyorum YEni Metin Belgesi Cıkıyo Hile Algınlandı Felan Oyun Kapatıldı Diyo . Pvp 'De Oynuyorum Pvp'de Calışıyormu

    Bu Arada Programınız Cok Begendim .

    Bi Cözümde Bulursun Pvp için sevinirim

    YanıtlaSil
  5. Program eski olduğu için ve güncellenmediği için malesef, Turkko.NET'in Hile Koruma Güvenliği'ni aşamıyor. Yapıcak birşeyimiz yok.

    YanıtlaSil
  6. Tmm Gende Cok SağoL . Güzel Programmıs

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Program seri ve güzeldir. Önemli değil, bizi tercih ettiğiniz için biz teşekkür ederiz.

      Sil
    2. Felanko.nette oyunuyorum senin programı indirdim açtım onu oyundan atıyo soacslog hatası ile

      Sil
    3. Felanko.nette oyunuyorum senin programı indirdim açtım onu oyundan atıyo soacslog hatası ile

      Sil
  7. Ona Cözüm Bulamazmısın _ ? Acılması İçin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bulamam, pedal programlarının yapımları durdu. Ancak sizin için araştırabilirim 03 Ağustos 16:00'da (Bulabilirsem) Yayınlarım sizin için.

      Sil
    2. adam acılması için ne çözüm bulcakki soacsımı kıracak. adam sana en sağlam programı paylaşmış. orda hile algılandı der ama baska pvpde demez belki dene

      Sil
  8. tmm Cok İyi Olur . Şimdiden Teşekkürler Ben Sizi Hep Bu Siteyi Tercih Ediyorum O Konuda Süphen Olmasın

    YanıtlaSil
  9. teşekkürler, andream server oynuyorum andreamda mana bile kaçırıyor :) herkeze tavsiye ederim :)

    YanıtlaSil
  10. bulabildin mi ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Araştırmalarım devam ediyor. Pek fazla vaktim olmadığı için biraz yavaş haraket ediyorum o konu hakkında.

      Sil
  11. kardeşm şunu pvp turkko.net için olanınıda bulsan cok makbule geçer..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dediğim gibi şuan turkko geçen yok bulunca yayınlıyacağım

      Sil
  12. uskoda çok işime yarıyo saolll

    YanıtlaSil
  13. pvp server a girdiğimde hile algılandı diye hata alıyorum!herhangi bir program da açık değil!sorunu nasıl düzeltebilirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Program Soacs yeni versiyonları geçmiyor. Onun için yapıcak birşeyimiz yok, başka server deneyiniz.

      Sil
  14. İndirmeyin arkadaşlar 2 tane trojen buldum.

    YanıtlaSil
  15. reis pwp de acmıo suna da bı cozum bulsan

    YanıtlaSil
  16. orion networkta çalısabilirmi acaba ?

    YanıtlaSil
  17. yA Sayo Bn Sw girmior OFF

    YanıtlaSil
  18. aga pedal oyuna girym atıyo hile algılandı diyo soacs kırma yap acılır :))) yaparsan sevinirm

    YanıtlaSil
  19. PVPDE WSDE İSE YARARMI YANİ OTO BASMASI BİŞİ DEGİL OTO SERİ BASMASI ÖNEMLİ PEDAL GİBİ BASARMI

    YanıtlaSil
  20. Kardeşim calısıyormu

    YanıtlaSil
  21. trojan var indirmeyin

    YanıtlaSil
  22. kardeşim ya pvpde indirdim not defteri veriyor yardım edermisin?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Soacs korumasının yüksek olduğu serverlar hileyi engelliyor yapabileceğimiz birşey yok yeni sürüm çıkana kadar bekleyiniz.

      Sil
  23. kardeşim ya pvpde indirdim not defteri veriyor yardım edermisin?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Program eski olduğu için soacs programı tespit edebiliyor. Koruması düşük olan serverlarda deneyiniz.

      Sil
  24. kırık link güncellenmesi gerekiyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Link ile ilgili tarafımızdan problemler olduğu için düzeltmek için uğraşıyoruz kısa zamanda düzelteceğiz.

      Sil
  25. linki tekrar yayınlarmısın kardeşim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Link hakkında gerekli açılma yapılmıştır.

      Sil
  26. hocam bazı pvplerde çalışmıyo yardımcı olabilirmisniz ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pedal programı yıllık programdır soacs bu programı tespit etmesi normaldir yeni çıkan pedal programlarını deneyiniz...

      Sil
  27. yeni çıkan programınız varmı acaba bundan çok memnunum çünkü sizin programınız varsa onu kullanmak isterim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ramazan bayramından sonra araştırmalar devam edicek takip te kalın.

      Sil
  28. benim bisayarım win7 oyuna giriyorum soacast felan yok açıyorum ama çalışmıyor not defterinde deniyorum çalışıyor sorun ne olabilir ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Soacs'nin yeni sürümleri hileyi kapatıyor. Bşka serverda deneyiniz.

      Sil
  29. ama aynı server da herkes bu pedalı kullanıyor ben oyuna girdığim zaman çalışmıyor.

    YanıtlaSil
  30. link yenilermisiniz hocam lütfen

    YanıtlaSil
  31. linki bulamadım

    YanıtlaSil
  32. link göremedim

    YanıtlaSil
  33. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  34. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil

 

10LineDownload Kaliteli Paylaşım Platformu Copyright © 2011 - |- Blog'u düzenleyen: Sayo - |-